«Que morin els fills dels altres» de Roser Cabré-Verdiell

20 desembre 2025

Editorial Males Herbes, 2025

“El lloc d'on vinc: una ciutat, un seté pis abocat a l'asfalt. El lloc on vaig: un poble, una casa arran de mar. I mentrestant, en aquest punt fugisser entre l'un i l'altre: la vida”.

Així comença la història de Rebeca i la seva metamorfosi. Una dona que es va transformant al llarg de les pàgines de la novel.la, i de les seves vivències com a dona, mare i parella.
La prosa de Roser Cabré-Verdiell ens atrau des d'el inici. Volem llegir més, saber més de la protagonista; de la seva fragilitat en evolució, de les seves pors sobretot en vers als seus fills, a on arriba la seva mirada plena de sensacions i dubtes.
“Soc a l'andana esperant el meu home i els meus fills. Jo soc la dona d'algú. Algú té dona i aquesta dona soc jo. Rebeca: captivadora, terra, fèrtil”.

Per Vanessa Simonka

Editorial Males Herbes, 2025

Troba'ns a les xarxes

Articles recents

Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Més informació a la nostra "Plana d'avís legal i Política de Privacidat del lloc web"